tjoo skägg

Gick till konfan sen , att gå dit va verkligen grymt kallt !
Vädret gillas så grymt mycket :D
Eller inte.
Vi snacka om sex på konfan, haha låter rätt konstigt men ah xd
Jag faila lite när vi skulle hem , pappa skulle hämta mej , stod där ute med Bull och ida och vänta på att våra förlädrar skulle komma , Ida åkte först , sen kom beccas , och precis när hon skulle åka så blinka volvon som stod på parkering framför mej , och det va ju pappa ! hahhaha jag glömde att vi har bytt bil :P
Så fick mej ett gott skratt där kan man säga.
Jag är knäpp !
Åkte och handla då.
Sen hem och käka och sätta sej vid datan och chilla , eller inte , fick ont i magen igen, fast jag är på ett sätt skitglad? Vet inte varför :P
Måste plugga franska också ju -.-
Hatar franska den kan ta sej i röven .
Kemi prov på fredag också , kan jag mycket ? NEJ !
Orkar verkligen inte ! Men måste.
Men hare gött puss oh hej.


skägggg


älskling så söt ! ^^ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0