V6

Jag är så himla trött så pallar inte skriva så mycket.
Palla inte träna i lördags.
Va för seg .
Olivia kom vid typ 12 , 13 ?
Vi gick typ direkt och köpte en massa svull.
Sen gick vi in och kolla på några avsnitt av kungarna av Tylösand.
Sen gick vi ut för att hitta folk att va med.
Ringde Kristoffer :D
SOm kom !
Vi ringde Dg , han kom också ^^
Hahahahaa fy fan va kul det av asså.
Vi gick runt och snacka massa.
Sen gick vi in på tvätten satt och snacka och körde biljard och pingis.
Fy fan så himla kul va det :P
Skratta så jag tjöt  xd
Sen vid typ 10 så drog vi in till mej och kolla på Dude wherese my car.
grym film asså :)
Sen drog Dg och Kristoffer.
Jag och olivia la oss och kolla på resten av avsnitten av tylösand.
Jag somna nån gång vet inte riktigt när ?
Olivia sa Halv fyra , då va det nog det :P
Vakna vid halv tolv.
Vi har legat och kollat på film hela dan
Hennes mamma kom vid typ 5 , dom åkte för typ en kvart sen .
Nu är jag as trött.
Ska nog spela lite piano snart tror jag.
Skola imorn igen -.-
Men hare gött puss oh hej .


såå jävla arg !!

skäggg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0