Bull,älsk,Albin och Ida :D

Efter skolan så följde Ida med mej hem , vi väntade på att pappa skulle komma hem så vi kunde få pengar.
Så vi kunde köpa svull och dennis korv ! ^^
Skolan va helt cepe Både Mirsada och Kamilla va sjuka ;o
Så det va värsta crazy dagen.
Sitter här nu med Albin och älsk. Becca sover och ida har dragit ,okej det va ett tag sen för klockan är faktiskt 3.30.
Ida drog typ vid nio eller nått , vi har kollat på en massa filmer som vanligt ^^
Jag har ont i halsen och ont i huvet ,orkar verkligen inte fotboll imorn -.- men ja jag måste väl .
Jag ska nog sova iallafall snart , de andra två vet jag inte riktigt när de ska dra xd
Men god natt.

peace

pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0