BURR KALLT!

Vi somna typ vid sex eller något då:P
Jag va skittrött jag kunde ha sovit mycke tidigare men man vill ju inte grabbarna grus hittar nått ;)
Jag är typ sjuk.
Jag vakna upp typ vid åtta eller om det va halvnio , jag mådde jätteilla ont i huvet och halsen. Så jag mår inte så bra just nu. Snurrig , ont i huvet fryser utav bara helvete !
Jag hade tjock tröja och täcke igår !? Herregud så mycket har jag inte frusit på länge.
Så ingen fotboll idag :( Imorn vet jag inte , jag vill verkligen men mår jag såhär och har ont i halsen så kan jag inte köra.
Ska sätta mej under mitt täcke och kolla på nån film.
Det var fett kul igår asså !

Jag vet inte om jag kommer klara dethär.
Saknar dej redan,det får inte gå till på det här settet.
Tycker så himla synd om dej ,det känns som att det är mitt fel.
Men så du vet ,jag älskar dej otroligt mycket. <3


Never let me go <3

peace

pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0