chakalakachips

When i had done some things i Asked Albin if he wanted to do anything , and he answerd yes.

Okej haha det där lät lite .....
Haha men jag skoja bara.
Efter att jag hade tråkat länge så frågade jag albin om han ville göra nått ,och det ville lille han :D
Jag käka medans han ringde älsk , vi gick och mötte han. Vi gick omkring och gjorde inget speciellt egentligen men jag skratta iallafall, man kan inte låta bli att skratta åt dom där två ^^
Älsk skulle hem typ åtta och plugga så Albin och jag drog hem med.
Gick in i duschen och satte mej vid datan som vanligt.
Måste gå och lägga mej snart om jag ska orka upp och fixa mej.
Foto diretk på morgonen typ.

pussss tha bloggah !

peace




cheeeeeese balls !!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0