chill kväll

Är grymt trött fast har för tråkigt för att gå och lägga mej nu.
Jag gick ut till Albin oh älsk ett tag förut :D
Alltid kul att va med dom.
Mycket roligare än att sitta inne och inte ha nått att göra.
Men jag kom och tänka på en chill grej , det är ju ftoboll hela helgen typ , så kom jag på att det är ju studiedag på måndag och tisdag :D Det kommer bli fett chill !
måste verkligen sova ut då asså ^^

jag fryser som fan :O
Har både mössa och halsduk på mej skulle nog behöva täcke med men ska nog gå oh hämta ett glas te istället :D
Jordgubbs te slår allt te !
Så det måste alla som gillar te testa.
Lollo äre som hade det hemma och det är skitgott.
Imorn är det idrott och konfa sen göra lite hemkunskap.
kommer nog va trött imorn gissar jag på :P
Eller okej jag är alltid trött.....
ska dricka teet nu skriver kanske mer senare får se

peace

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0