Coola

Kvällen blev nice !
Haha Albin och David kom till mej dom skulle hämta mej men jag hade inte ätit än då. Så de gick ut igen , hahhahahah dom hade blivit  jagade av småungar ? :P
Va lite kul ^^
Sen när jag kom ut så var albin borta så jag och älsk stod där och väntade.
Han kom tillslut.
Då gick vi till Becca, haha hon hade väntat ett tag.
Låg och snacka ett tag sen gick vi ut och gick till typ halv elva då drog alla hem.
Alla va skit trött tror jag. Men albin var nog tröttast :P
Så nu sitter jag här ,jag borde inte va uppe sålänge men jag har ingen lust att sova nu faktiskt.
Jag måste orka upp imorn!
Annars blir det spring tur har jag bestämt mej för.
Ska nog sätta på en liten film som jag alltid gör på kvällarna men det är ju lite mysigt ^^ Fast mer mysigare om man va två....
Men det tar vi nån annan gång !
Säg gärna bra filmförlag , har typ sett alla mina filmer tusen gånger xd


hare bra puss !


peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0