Djungelvrål

Hejsan hoppsan ! Jag är trött,  jag vill sova mer sova mer ! Men det går inte :P
Jag tänkte laga lite frukost och bädda ner mej i sängen igen och kolla film, som jag alltid gör .....
Sen fix och sen blire att dra till Emma tänkte jag :D
Och där blir det inget bloggande , jag har funderat på att skaffa fri surf i mobilen.
För att Jag vill kunna blogga i mobilen , det kan man göra om man har tråkigt i skolan tex ^^
Pappa sa att jag kanske kunde få det om jag ville men jaa man vet ju inte riktigt , hehe hampus mamma och pappa har inte fått sina mobiler än (a) Haha jag har haft min i en månad nu ungefär , så jag ska vänta på att dom får sina mobiler då ska jag snacka med pappa om frisurf för jag fick faktiskt ta det sa han .
Hehe nu ska jag inte sitta och snacka mer saker som egentligen är helt ointressamt :P

peace

pusssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0