'

Nu är jag helt klar. Sitter och väntar på att Olivia och Lotta ska komma någon gång.
Så jag tänkte att jag kunde skriva lite smått här.
På lördag är det ju Halloween, hade lust att festa lite då ,menjag ska nog sova med Ida ,Emelie Lisa karin och kanske becca , och dom vill va hos mej ;o
Haha vi får se hur det blir med det...
Sitter här nu och dunkar musik och sjunger för fult .
Jag älskar verkligen att sjunga !
Det är en utav det bästa som finns (om man sjunger låtar jag kan sjunga vill säga ).
Sitter och sjunger Fireflies jag vet den är typ gammal nu eller va man säga men jag gillar att sjunga den så ja har börjat lyssna på den igen :P
Men ska kolla så jag verkligen är helt klar nu.

Jag önskar jag kunde göra så du kunde smaka gata.

Peace


pusssss

Kommentarer
Postat av: Bill!

Kan inte ska på fest i Navesta ;) <3

2010-10-26 @ 21:52:47
URL: http://rebecckaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0