fett kul !

Konfan är faktiskt as kul för ledarna har sån humor och dom blir inte arga på oss heller typ om vi dummar oss lite.
Så jaa jag förklara nog rätt bra att va det  kul idag :P
Skolan gick helt okej fast inte på idrotten!
Jag hade längtat till idrotten för jag tycker det är kul ,så va det styrke träning och det är inte kul för min rygg :( Jag kunde typ göra tre saker de andra gjorde ont -.- jag körde ju på ändå men sjukt ont gjorde det !
Men jaja det gick ju lite iallafall.
Men ja efter skolan åkte vi direkt till konfan , målade våra masker ^^
Vi hade sjukt kul!
Sist äre ju mässa , jag tror att jag är den ända som gillar nattvarden ? :P
hahahaha.
Nu sitter jag här och dunkar musik , ladda upp en video från lägret haha as konstig och ni har säkert hört den förr xd



haha kul hade vi iallafall!

peace

pusssss

Kommentarer
Postat av: Albin xD

HAHA, ser konstigt ut O.o xD ajja kul att ni hade kul iaf xP

2010-10-06 @ 20:44:25
Postat av: i

jag tycker nattvarden är ganska god också, ibland :P <33

2010-10-07 @ 16:15:31
URL: http://pprassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0