Fredag idag och jag är ganska glad trallala

Det är fredag idag igen ! Härligt med helg måste jag säga !
Jag sitter här och äter fryst dennis korv ! :D
jag vet egentligen inte varför men det är gott ibland ^^
Skolan har vart nice , förutom No prov -.-
Det gick skitdåligt idag också.
Ingen bra vecka det här för mej alltså.
Men ikväll kommer det bli fett nice !
Vid halv sex börjar vi med föräldra match ,sen duscha och äta pizza , sen vet jag inte och inatt nån gång sover vi På ip , eller sova förresten jag vet inte riktigt xd
Jag Cicci och matilda ska ligga och snarka bredvid varanadra hahahahah !
Matilda och jag tänkte ha med oss samma snacks ,vi har bra smak ;)
Mycket bloggande i helgen kommer det nog inte bli för vi ska till kolmården på lördag med konfan !
Jag och Bull ska hälsa på våra släktingar ;)
Jag behöver nog inte säga vilka det är.
Måste börja packa och hoppas att pappa kommer snart för måste åka och handla också.
Jag är ju inge bra på att ta bilder men vi kan ju se om det blir några .
Pappa måste komma snart !
Okej nu sitter jag här och pratar om ingenting kanske ett inlägg senare vi får se.

peace


pusssss!!!



Kommentarer
Postat av: s

Hej! vad tycker du om dagens nya kamera bilder :)

2010-10-22 @ 19:42:42
URL: http://siekkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0