fuck you

hej bloggen.
Jag är verkligen jätte trött ,men inte sov trött.
Jag sover uppe hos farfar idag för det stinker nere hos oss , vi målar om våran hall.
Och det stinker typ mest i mitt rum för att det är närmast.
Okej jag skulle stå ut men det är bara skönt att få va här uppe själv en natt och bara ligga och tänka på en massa skit utan att bli störd.
Jag mår inge bra , jag har skuldkänslor.
Fast jag vet inte för vad.
Jag ska nog bädda ner mej i farfars soffa och se på en film och svulla upp de sista chipsen från helgen , man kan få göra det ibland.
fast måste duscha först.
Jag saknar älskling som fan !
Jag ser han varje dag i skolan men det är ändå inte samma sak.
Har inte vart med han på as länge känns det som .
Men ska inte skriva mer här nu.
Bilder fråm kolmården får ni någon annan gång jag vet inte har ingen lust nu.
Jag kolla på jockibois blogg och hitta den bästa depp låt som finns !



as fin är den ! 

jag fattar ingenting.

peace


pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0