here I am again

Jag är vaken !
VI somna inte så sent igår faktiskt , typ halv ett , ett.
Och nej jag tog inga bilder , jag suger verkligen på det  !
Men idag ska jag för första gången i världshistorien typ ta med mej kameran!
Jag tar typ aldrig med mej kameran och gör jag jag det så blir det typ aldrig några bilder xd
Klockan är kvart över , mamma skjussar mej och Ida hoppas jag.
För hon är här :D
Kolmården idag ^^
Jag orkar inte skriva så mycket nu så jag skriver när jag kommer hem sen vid sex ikväll någon gång ;)
Skägg dagen ,den 22 oktober eller nått är det tror jag hahahahah .
Men jag behöver inte ha en sån dag jag säger det till allting ändå ^^.

Peace


pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0