hero of war

Jag kom och tänka på en sak , nu får jag ju inte sjunga :(
För då kan jag få sån där hals grej jag hade i början av året, OCH DET VILL JAG INTE HA IGEN !
Så tyst nu julia !
Jag är klar med hemkunskapen nu iallafall, det går mycket bättre för mej om jag har musik :O
Och det är ju nice ioförsej , fast vi får ju inte ha det i skolan , fast jag har det ändå (a) psss.
Lärarna borde va glada för då pratar jag inte så mycket ;)

Jag fick reda på en sak förut, SKÄRBLACKA IF FLICKOR 97 VANN HELA JÄKLA CUPEN !!!!!!!!!!!!!!!
Så jäkla grymma är dom ! Jag va ju inte med :(
Men jippi så grymma är dom ! :D
skärblacka if in my heart


Jag tycker att det känns som höst nu , för att jag sitter här och äter clementin , och det är som godast på hösten:)
men nu ska jag kolla på film oxh tråka mera, men imorn blir det inte att tråka ! DÅ ÄRE BIO MEN MINA SCHNYGGINGAR !  Ida och Bull. Vi ska se , "lycka ,kärlek och meningen med livet" Den verkar väldigt bra , kommer bli as kul :)

I'm sorry
I can't be perfect

peace

pusssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0