hihi i'm sorry (a)

Skolan va faktiskt rätt kul idag .
Bara att humöret går upp och ner.....
Men det va ju profil idag med :D
Vi kör Don't stop believen - Journey
den är grym!
Hehe therese oh Jenny sa att jag inte fick lägga ut den här men i'm so sorry !
Jag är bara tvungen , men jag tycker vi är as bra !
Vi började igår med låten också....



Ni får döda mej om ni vill men inte för hårt :)
Jag skulle vart med Bull idag men hon är sjuk :(
Så det blir nog en lugn chill kväll hemma tror jag.
Orkar nog inte hitta på så mycket annat.

Jag har en fråga som jag gärna skulle vilja att ni svarar på , är det roligare om man lägger in videos också ?
asså bloggar genom video om ni fattar , inte bara men någon gång ibland så där ? :)

peace

pusssssss

Kommentarer
Postat av: t

hehehe, för mig gjorde de inget att du la ut den.. syns ju inte eller nåt. hihihi! ;)

2010-10-15 @ 17:09:05
URL: http://thereseebrynemo.blogg.se/
Postat av: Bullan ;)

Bill ärligttalat vi ska börja med en serie på videofy ;) Vi kommer rocka skägg! Asså typ minst en i veckan ärligt talat skulle inte det vara kul eller ? :P HAHAHA! Kom igen fegis:)

2010-10-15 @ 21:33:38
URL: http://rebecckaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0