I will be there

Skol dagen va faktiskt helt okeeey !
Fast det är inte samma när älsk och bull inte är där :( Det är ju fett kul ändå men ändå så känns det som att det fattas nått liksom :P
Efter skolan så åkte vi typ direkt till konfan, temat idag va bibeln så snacka bilbeln i två timmar :)
Det går faktiskt har man rätt sällskap så går det mästa!
Jag som skulle äta 9 mackor ;o Det blev typ fyra eller nått för att dom goda mackorna tog slut och så vare rätt många där så jag sket it.
Sen skjussa sabina snabbt som fan till busshållplatsen hon skulle in till stan tror jag . Sen cykla snabbt hem för det av grymt kallt ! ;o
äta lite mat , nu datorn ! Jag måste verkligen sätta mej och kolla på franskan, men jag orkar inte !!!
Fast först ! Måste jag duscha , hehe sen kan jag göra lite franska (a) Vi har ju prov imorn -.-'
och förresten ! haha , jag snodde Emmas Idè lite granna hehe , och la en madrass till i min säng ! Det va as skönt men hög vart den !
Försov mej första natten (denna natt alltså)
Till tjugo över 7 fast jag hann ändå ^^


HAHAHAHA! Den kanske inte ser så hög ut men det är den :p

Men nu måste jag chila in i duschen ,sen blir det tv !
Välkommen åter ,
Kungarna av tyrösand tror jag :)

peace

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0