käka mark

Tjenixen !
Är rätt så pigg faktiskt :)
Vakna typ tolv eller om det va halv ett.
Jag missa träningen hehe , sov lite för hårt för att höra alarmet (A)
Jag har ätit frukost och kom just ut från duschen.
Så ska fixa mej lite nu sen ska jag och min bror gå och slänga skräp , sen affären ,sen vet jag inte.
Fast ikväll ska jag till bästa kusinen :D

JAg är lite efter :P
Jag är en sån person som tycker om saker lite efter alla andra.
som den här låten , den har liksom alla börjat lyssna på för as länge sen och nogg börjat tröttna på redan ,
nu gillar jag den xd

Gubben i lådan - Daniel Adams Ray


den är skit bra faktiskt :p
Och sen en annan från samma band som han va med i (Snook)

oskar Linnros - Från och med du.


Och en låt till av Daniel,
Dum av mej .


Dom låtarna är väldigt bra , jag är efter jag vet.
Men nu måste jag börja fixa .

peace

pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0