king of skriva fel

Jag sov hos bull inatt :D
Skulle inte det egentligen va för trött för att gå hem så jag sov här ^^
Vi hade kul som vanligt , jag va skit trött så jag somna ganska tidigt. Men vakna typ vid halv fyra igen och låg och messa ett tag.
Bilderna från igår får ni nån gång senare idag om jag orkar för igår hade jag verkligen ingen lust !
Men kul ´hade vi iallafall , fast mitt humör va inte på topp "/ Saknar älskling....
Jag måste åka från bull snart för måste hem och fixa till mej ,ska till Cornelia sen , hon fyller år, det gör också min farbror per, grattis till er två ! :)
Efter det blir det nog bara att ligga hemma och sega som in i helvet .

jättetrött är jag fast jag kan typ inte sova :P
Men får göra det senare sen. På tisdag är man ledig !
 

peace




pusss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0