low

ANT kvällen var väl inte så kul men guppen gjorde den mycket roligare än va den skulle vart.
Jag är med Frida , Ida Albin ,Älsk,Lisa L ,Emelie,Karin , Olle , Hugo,martin och Mattias L så himl härligt gäng faktiskt :P
SÅ det vart mycket roligare än va det skulle vart gissar jag på ^^
Imorn är man ju ledig som jag har tjatat om et par gånger , så jäkla gött !
Ska in till stan imorn , klippa mej , käka med mamma och kanske kolla runt lite på stan med henne tror jag.
Sen vet jag inte riktigt faktiskt.
Efter det vet jag faktiskt inte va jag ska göra.
Vet inte när vi kommer hem och bajs.
Men jag är fett trött så jag ska nog lägga mej och kolla på lite film i think.


skriver mer imorn.
puss bloggen ha det bra !

peace




Kommentarer
Postat av: Emelie

Mattias S vare ;)<3<3

2010-10-26 @ 14:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0