lyckan ,kärlek och meningen med livet

Filmen var väldigt bra! Lite lång tråkig i mitten men ändå bra .
Asså fan va vi garva idag ! Direkt när Bull kom på bussen så börja jag och hon skratta ,sen när Ida kom in med så garva vi ännu mer ,garv från början till slut kan man verkligen säga !
Det va asa skönt att få komma ut och så jävla kul efter att ha legat hemma , nu har jag typ inte ont i halsen :O Men det kommer nog tyvärr tillbaka imorn för jag har garvat som in i helvete :P
Mina schnyggisar, Bull och ida , dom är så himla goa människor ! Dom har man liksom alltid kul med, och idag var alla hyperaktiva så då va det ännu bättre ^^
Filmen börja sex,sluta typ tjugo i nio , vi satte oss och käka på donken herregud jag höll på att kissa på mej :P
Bull och jag råka spotta ut lite läsk (a) Vi garva så jäkla mycket .
Idas pappa kom oh hämta mej och ida vid typ kvart över nio , bull skulle va kvar i stan.
Men somsagt en sjukt rolig dag ! Jag kan inte beskriva dagen på nått annat sätt :P
Nu sitter man här och lyssnar på dansband ;o
Helena och jag. Typ den ända dansbands låt jag gillar xd
ska nog ta och dricka lite oboy nu :D
Sen sätta på nån mysig film tror jag .
Lite bilder kommer :




Tjockis ! (a)

schnygging 1.

schnygging 2 !



DENNIS KORV ! :D

såg ut så där typ :)

peace

pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0