my beautiful boy

Skolan va okej , jag är så himla trött så jag orkar inte skriva så mycket.
Har inte hänt så mycket speciellt idag tror jag :P
Bull kunde inte va för att hennes mormor kom hem idag , men vi ska va imorn !
Imorn är det öppet hus , går man på det asså om man fick tillsägelse att göra det så får man kompledigt hela nästa tisdag :D
Och jag ska dit hehe , musikprofilen ska köra :)
Verkar det som. Så ledig nästa tisdag !
Nu ska jag lägga mej och kolla på Pretty Woman ^^
Och svulla lite godis (a)
Vart kvar sen bion , man kan ju spara men jag är en väldi gt storgodisråtta så det kommer nog bli lite svårt...
Men ska försöka hålla mej i skinnet .

Peace

pusssss

saknar malmö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0