Nokia

Om ni undrar över min muppiga rubrik så äre för att jag sitter med min Nokia och dampar lite , jag är så jävla trött och har så ont i huvet så jag får kräkas. Jag vill sova ! Menjag vill ändå va uppe , för att om jag sover måste jag gå upp snart.
Och det vill jag inte !
Sitter och äter några bitar godis.....
Hehe det är ju lite gott ibland, men jag måste fan fixa för kvällen nu det ska bli as skönt att lägga sej i sängen !
Bull och jag hade kul som vanligt :P
Öppet hus va rätt så tråkigt men va gör man inte för kompledigt ^^
Okej det är as kul att sjunga och folket är så grymt härliga , Håkan och David med!
Men man blir ändå trött och jag hade redan ont i huvudet när jag kom dit och sen när man gick hem så hade det ju inte blivit bättre om man säger så.
Men jaja, när jag kom hem så satte jag mej att sticka :P
Det låter hur sjukt som helst men skönt att inte göra nånting egentligen men ändå sitta där och koncetrera sej , då kan man tänka på en massa också.
Men blä däckar snart av trött och tråkighet xd

peace

pussss



vill till ullared ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0