Onsdag means konfa!

Hej
Jag tänker inte skriva så mycket just nu för jag är skit trött och måste sova typ nu.
Skolan har vart helt okej idag hade engelska prov tyckte det gick bra , har franska omprov imorn kommer gå skit.
Fy fan va dålig jag är. Jag sa att jag skulle skärpa mej i skolan men jag har typ inte skärpt mej ett skit på franskan.
Jag blir fett förbannad på mej själv.

Efter skolan konfa.
Vi snacka döden ,jag hatar verkligen döden det är min största rädlsa i livet.
Usch så det av inte så nice.
Efter konfan va jag med Albin och bull ett tag.
Skulle pluggat men jag orkade inte , så får jag inte göra  mer nu.
Så får sitta som fan och plugga imorn.
Det kommer gå skit ändå.

Och mardrömmen har typ inträffat.
Kungarna av tylösand är slut !
Det va sista avsnittet idag ! :'(
:thumbdown: för det !
usch det är inte kul alls.
Imorn är det hemkunskap först och sen idrott.
Sen händer det inte så mycket annat tror jag inte.
Skriver imorn.

Peace

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0