så skäggigt

Hahahahahaha , jag hjälpte just pappa att ta bort massa tapet , vi ska göra om i stora hallen.
Den här tapeten var as lätt att ta bort tog inte ens en halvtimma att ta bort hela! Okej vi var tre stycken men ändå.
Men klantig som jag är så skar jag mej på tapeten -.-' Hur nu det gick till hahah ! ^^
Jag är så duktig ibland.....
Ska nog laga mat snart, tror att jag kommer få göra det. För mamma är inte hemma än och pappa håller på att spackla xd

Vet inte va jag ska göra nu...
Har tråkigt igen , sticka har jag ingen lust med nu.
i får se va jag hittar på.

your smile makes me happy

peace


pussssss


Kommentarer
Postat av: madde

haha, nej!:D<3

2010-10-21 @ 20:25:13
URL: http://maddejorgensenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0