skäggiga

Sorry att jag skrev så lite igår :O
Men det blev inte slapp dag igår . Och det är jag glad för !
haha jag sov med Emma igår istället ^^
Det va fett med kul!
Först gick vi och kolla på älskling när han körde hockeymatch.
Det gick inte så bra för dom om man säger så ....
De förlora med 20-2.
Sen gick vi hem till mej ett tag för vi frös som bah fän :P
Sen åkte vi och köpte svull på Ica och sen vidare till emmas pappa där vi tillbringa natten ^^
Vi käka och sen börja vi fixa till oss en massa hahaaha det va grymt kul!
Våra klänningar va gjorda av lakan :D
Sen tog vi en massa bilder och shiet .
Vi höll på till typ halv ett tror jag sen så gick vi och duscha ur håren , eller försökte iallafall....
Vi tvätta det två gånger ,Emma fick ut det ganska bra men inte jag !
Jag har tvättat det tre gånger till nu så det måste va någgelunda borta hoppas !!!
Sen kolla på vi på en film som vi hade hyrt.
kommer inte ihåg va den hette men jag tror det va typ Jennifers Body eller nått.
Nån rysare som handla om en tjej som blev vampyr.
Den va rätt bra fast så läskig va den inte :P
Efter den la vi oss och snacka ,fast vi somna sen då var klockan halv tre kanske ?
Sen på morgonen så blev vi väckte typ kvar i tio. Då gick vi upp och käka frukost.
Sen la vi oss igen och spela lite kort.
Kolla på film efter det , Date movie och Freaky Friday haha dom är lite bra :P
Jag åkte nån gång vid två tror jag.
Gick och duscha håret direkt !
Jag har haft handuken i håret ett bra tag nu , hoppas verkligen att det har gått ur nu, annars blir jag grymt sur ! -.-
Lite bilder ska ni få :D

















hare gött puss !

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0