Skandal fan!

förlut med 4-1! :o Holland - sverige.
Det är nästan för dåligt , okej skönt att dom fick in ett mål iallafall.
Familjen Kjörsvik ( älsks familj) kom till oss och käka pizza och titta på matchen.
Men jag kan ju säga först att Emma och jag hade svin kul :P Damp har vi måste jag säga , i början satt vi och spela kort och hade svin kul. Och i slutet låg vi och bråttades och skratta.
Men mellan där så kolla vi på film , spela kort och åkte till Ica , sen efter ett tag åkte vi och mötte albin.
Satt och prata i Emmas rum, a sen börja hon och jag bråttas och jag hade inte en chans , jag måste börja styrke träna eller nått , jag är skit svag :P
Mamma ringde vi åtta att jag skulle komma hem och äta så åkte hem då, det är alltid kul att träffa familjen kjörsvik ! :)
Men jaa tyvärr så förlora ju Sverige !
Mina två bästa i laget syndes ju knappt ;o



Men miin älskling är ändå sötast snyggast oh bäst ! ;)
puss på han <3

Ska lägga mej nu tänkte jag vi höres imorn !


peace

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0