stan :)

Ja Lotta och Olivia kom tillslut.
Jag klippte mej först.
Det vart väldigt bra tyckte jag , hon klippte inte så mycket som jag trodde hon skulle ^^
Sen gick vi till Tre , Olivia skulle kolla sin mobil och mamma hämta sin.
Sen gick vi och köpte ett par vinter skortill mej ^^
Åt på Golden Bankok det är så sjukt gott där !!!
Vi gick runt och kolla lite på stan.
Köpte En mössa , eller en "basker" ska man nog mer säga ,tro det eller ej men gjorde det :P
Och mamma köpte ett par Leaggings till mej.
Inte så mycker mer sen vi åkte hem vid typ halv fem.
Lotta va på Ullared i lördags eller när det var så då köpte hon lite saker till mej där med .
En jacka som va as skön !
Ett par jeans leaggings , de va inte till mej egentligen men hon och mamma kunde inte ha dom så jag fick ta dom, storlekarna är lite konstiga där.
Så det va ju nice ^^


Soft cell jacka eller va det heter - Ullared


vinter skor - Datchman eller va det heter :P 224 :-


Leaggings - Gina 149 :-


Baskern - Åhléns 99:-


Jeans Leaggings - Ullared 80 :-


håret , fast man kanske inte ser nån skillnad med jag känner skillnad :).

Nu ska jag titta runt lite på datan .
Är väldigt trött , som vanligt ;) haha.

Peace

pusssss

Kommentarer
Postat av: ida

fina grejor och håret määä :) <3<3<3

2010-10-26 @ 19:51:28
URL: http://pprassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0