Tears in heaven

Tjo bre !
Olivia och jag hade grymt kul igår asså.
Vi va med Alex först till typ åtta för vi skulle äta då , sen gick vi till han igen och vid nio eller nått kom älsk.
Vi satt oh kolla på film på tvätten , Mumien , seg film tyckte jag men men det är jag.
Gick hem vid halv tolv efter att ha letat efter Olivias sko som hon kasta bort xd Vi hade skokastning xd

Vakna vid typ halv elva eller nått idag ?
Låg och kolla på andra avenyn till ett ungefär sen äta och sen match !
samling kvart i två.
Match mot åtvidaberg , den sista serie matchen vi förlora men vi vann spelmässigt tycker jag. Om vi skulle ha fått in typ alla bollar som vi sköt mot mål då hade vi vunnit stort ;p
Men men vi förlora med 2-4 till dom .
Nu sitter jag här ny fixad och ska åka oh köpe lite godis , Senare i kväll blire att träffa älsk oh albin tror jag ^^
Alltid kul !!!!!!!!

hahahahahahahaha när Cicci och jag skulle hem så kommer ubbe bah , vänta lite och sen så hällde han i massa godis i hennes cykelkorg hahahaha !
Vi skratta fett mycket  xd
Så vi stod där utanför mitt hus och käka godis :P

ska åka nu då ^^

pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0