torsdag!

Skolan idag var okey idag med :)
Hemkunskap första lektionen , bakade muffins !
Vart gott , fast hade vart ännu godare om det inte vart äpplen på , och jag tänkte ju inte så långt att man kunde skita i äpplen på några :P
Ida sa ju att jag kunde gjort så ,efter vi va klara  xd
Men jaja det är ju bara att peta bort äpplebiten.
Sen vare Idrott, styrke fia , gick rätt hyfsat , fast min rygg tål ju typ ingenting -.-'
Fick ont typ direkt , men det gick ju ett tag iallafall.
PÅ rasterna vare massa flum :D
Sist på dagen profil !
Vi ska skriva en låt , det gick väl sådär xd
Vi började skriva lite , fast det kommer bli bättre sen , hoppas jag.... Den gick :
Jag har en bubbla
jag bor i blacka ,
som på Jamaica,
Spela ballalajka.

Haha nått sånt ^^
Men annars inga planer för idag bull snacka om att komma men vi får se hur det blir sen :)

peace

pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0