Tråkigaste dagen i veckan!

Onsdagar är verkligen tråkigt! Jag har av någon anledning alltid otur på onsdagar ? xd
Jag slår mej hela tiden idag :P
Skolan har vart väldigt kort ;o Det har gått skit fort , okej det är ju skönt men ändå.
HAHAHAHAHAHA sista rasten hitta jag en bild på ciccis mobil som jag hade tagit på mej i själv i sjuan , och jag försökte ta bort den , jag bah cicci hur tar man bort saker ,och hon bah NEJ JULIA! och hoppa på mej haha jag ville ju ta bort bilden men jag fick inte hahaha , så vi hade en bråttnings match om mobilen , jag vann,nästan... Haha men fett kul vare iallafall alla bara kolla på oss xd
Jag har tagit hem min stickning så jag sitter och stickar hela tiden nu hehe ^^
Fast förut ! Jag stickar jäte konstigt och så har jag råkat vända en gång till på nått vis så den är jätte cepad och självklart så ska jag tappa en sticka som massa masker sitter i och så äre en tråd som bara hänger där !!!
Jag får damp , och jag som hade tänkta att sticka hela helgen! Jag kan ju göra det men kommer säkert får göra om massa sen..... Och vi har inte slöjd för än på tisdag hur ska jag klara mej ! Jag ska ta med den till skolan imorn och kolla om hon är där vid nått tillfälle xd
Det går så jätte bra för mej idag -.-
Och förut när jag skulle plugga fick jag hjärnsläpp , jag visste inte hur jag skulle plugga, och jag hatar verkligen No, det är skit svårt och massa , vi har prov på måndag Ig varning känns det som på det provet .... :(
Men jag läser igenom hela texten men jaa hur mycket lär man sej på det ?
Vi får se måste verkligen försöka imorn alltså.
Men nu måste jag gå till tv:n för nu är det berg flyttar in !
Efter det blir det , välkommen åter , och ikväll ska jag se Kungarna av Tylösand ! :D
Kanske skriver sen efter det omjag orkar :)


peace

pusssss

älskling ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0