Bästa Ida !!!!!!

Har vart med bästa ida idag då ! Haha fan va kul det är asså :P
vi åkte hem till henne , käka lite nudlar och självklart har vi damp ;)
tror ni fattar va jag menar när jag säger att vi har damp...
Sen baka vi kladdkaka!
Det brukar ju gå rätt bra , haha som förra gången vi skulle baka jag faila lite satte på typ ugnen på 50 grader för lite xd
Men den här gången gick det jättebra !
Den vart grymt god!
Satte oss vid datan och käka och kolla lite på youtube, hahaha !







Hahahaha vi kolla på dom videosarna!
sen åkte vi hem till mej och kolla på Date movie.
Den är grymt kul har sett den typ 6 gånger nu men den ändå rolig :P
Ida Lindegaard är den underbaraste sötaste bästa personen som finns !
Jag älskar dej sjukt mycket sötis !!
Du och jag livet ut<3


Jag fåååår daaaaamp
Jag har haft ont i huvet hela denna fucking vecka.
Den här veckan har vart katastrof.
Jag har slagit massa folk.
Slog hårt också.
det är nått fel på mej.
Mitt humör är cepe.
Jag är skitsur och helt borta nästan hela dan sen typ i slutet blir jag glad och shiet.
Va fan ät det med mej.
jag förstår om mina vänner tycker jag är konstig och helt cepe.
Förlåt.
Jag kan inte hjälpa det.
Ska försöka skärpa mej men ja det är alltid inte så lätt.
Jag saknar älskling inte sett han på tre dar...
haha saknar han redan :P
Jag är som jag är.

Men så ni vet jag älskar mina vänner överallt annat.
Dom är det bästa som finns , om inte dom fanns så skulle jag inte finnas.
Jag har dom bästa vännerna så äre bara.
Älskar er <3
Alla mina vänner !

Men ska nog inte skriva mer nu.

puss.

Kommentarer
Postat av: idaaaaa

julia julia, du är bara lite -hormonisk- :D

shit najs day <33333

2010-09-03 @ 21:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0