bilder from igår

Min engelska är bar jag lovar ;)
Jag snodde nåra bilder från igår av bull , det är typ tre stycken kanske men nåra äre ^^


Fjportisar , det va länge sen men gjorde en sån pose :P



Jag älskar dej . <3 Bill (L) Bull

Sötnosen själv !
Rebecca Wennberg.
Så jädra klockren människa alltså.
Så himla söt med himla kul humor, liksom alltid när vi är så tjuter man av skratt minst tre gånger.
Det är så himla härligt ,har man det jobbigt ska man va med henne då släpper man allt för en stund .
Du är min som min andra halva , ingen bull ingen bill , tänk om jag inte hade dej !
Di finns alltid där så underbar.
Bull hjärtat jag älskar dej , jag kommer alltid att finnas vid din sida oavsett vad det vet du <3
Vi är som syskon vi grälar ibland okej oftast på skoj då men ;)
Men har samma humor, vi kan till och med gråta åt samma saker som filmer tex (a)
Som en gång tex så kom du till mej du va ledsen och grät när jag såg det så ran det en tår nerför min kind , jag klarar  inte av att se dom som står mej nära gråta då blir jag gråtfärdig själv, ibland rinner dom över.
Men Rebecca jag älskar dej sjukt mycket du och jag livet ut puss. <3
// Julia Hidenius.

pusssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

awwe älskar dig <3

cheek min blogg skriver mer där <3

2010-09-15 @ 19:33:37
URL: http://rebecckaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0