Börjar tröttna nu

Skolan gör mej trött och tråkig !
Jag skrattar typ inte i skolan längre är typ sur -.-
Det stör mej rejält mycket ska jag säga.
Men dagen var väl rätt hyffsad.
Det går ju :)
Jag får damp på No!!!!!!!
För det första går det inte in i huvet , och läraren är ju inte mycket bättre -.-
Vi kom 39 vi börja 40 och släpper hon in oss? NAE!
Hon låser ju på no:n och matten om man inte kommer , ingen annan lärare gör ju inite det så varför fan ska hon det ?
Fick 20 minuters frånvaro skit kul !
Men ska väl inte klaga på mycket annat :P
Engelskan va kul haha cepat xd
TRäningen gick väl bra ...
Jag kan ju inte träna på onsdagar nu då :(
Konfa då.
Den där konfan förstör endel ! :@
Men men gör det ju bara en gång i livet.
Musik äre som gäller just nu ^^

har ingen lust att sitta vid datan känner jag men har inte så mycket annat att göra xd
får nog sätta på en film eller nått ;)

pusssss

Mamma, jag älskar dig Men jag orkar inte mer, jag vill gråta i din famn Mamma, jag älskar dig Men jag känner mej så trött, jag vill somna i din famn I din famn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0