bull ,Lennon och Älsk!

Snacka om rolig kväll!
Jag gick till bull typ halv sex ?
Hjälpte henne att plugga sen åkte vi till älsk.
Jag blir så glad när jag är nära honom , Haha det kom upp en konstig mening i mitt huvud haha lät helt muppad, jag blir full av kärlek :)
Hihi lite töntigt kanske men det är så jag känner.
Älskar han sjukt mycket.
Vi gick ut oh cykla runt lite , eller a bull skjussa mej (a)
Sen åkte vi till Lennon , vi va ute till åtta ungefär , sen hem till bull oh kolla på Idol,
Haha kul va det ska jag säga :P
Jaa min oh bulls humor ^^ Älsk och Lennon är as roliga :P
Jag är så trött så vet inte riktigt va jag skriver .
Skriver kanske i repris, ni får ursäkta haha jag ska gå och lägga mej nu iallafall .
Läger imorn då :D

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0