Don't let me down

Träningen gick väl a bra va :)
Sitter här och är grymt trött , Idol börjar kl.22.20 eller när det nu va igen .
Får se om jag orkar hålla mej uppe så länge för jag är verkligen sketa trött.
So prov imorn hoppas hoppas att det gått in i huvet !
Imorn hänger det med lite folk hem till mej tror jag ska kolla på en liten film ^^
Blää skolan orkar jag inte med ! Vill bara ligga hemma och sova en heldag !
Men jaa vill man bli nått så är det bäst om man går i skolan.

Haha förlåt mej men jag måste bara lägga ut nåra bilder till från lägret :P '






HAHAHAHAHAHAHAH! Sängarna va lite små jag ramla ut lite grann :P


Till sist en bild på mej och älskade Ida , den bästa !
Älskar dej gummsan !
Hehe förlåt sa att jag inte skulle lägga ut dom men hade inget att göra (a)
Puss på dej gumman ;) <33333333333

Ska nog gå och knyta mej nu faktiskt :P

pussssss



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gör inge :) är ju bara det att folket får se dom i repris när jag lägger in dom på min blogg ;) men det dör dom inte av :D

pusss älskade vännnnn <333333333333

2010-09-28 @ 17:27:21
URL: http://pprassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0