Felicia älskling is here :)

Finspång va sjukt kul alltså den familjen är som ett humorprogram ,fan va man garvar :P
Pappa hämta mej vid typ ett tror jag i centrum , vi skjusa hem olivia´och hämta min väska.
Pappa hade ju vart i stan och skulle hämta våra mobiler , och vems mobil va den ända som hade kommit då !
Jo min ;)
Så satt och häll på med den när jag kom hem.
Fixa till mej lite för jag hade inte orkar sminka mej på morronen.
Vid fyra eller nått så kom lille felacia :)
Vi satt vid datan och dampa massa , kolla på film ,dampa filmm,dampa vi håller ju på lite ;)
Haft grymt kul asså :P
Vi har lite smådamp ibland...
Fast vi hitta ingen att va med men det va ju kul bara vi två också klart!

Det kommer bli film för oss inatt tror jag på :)

hörs imorn va , pussssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0