gaah !

Ni får usrsäkta mej men jag orkar verkligen inte blogga just nu men jag kan skriva lite.
Så mycket jag orkar ;)
Skoldagen var helt okej bara en jävla mensvärk och mens som förstör allt....
Efter skolan så va jag med Lille Louise, Vi hade väldigt kul kan jag säga !
Vi kolla på lite film .
Vi var ass trötta!
Spela kort ett tag,sen satt vi vid datan och gjorde inte så mycket ,
jag fick spela ett spel på lollos mobil det var fan grymt kul :P
Fast jag fick damp påt, för jag va lite dålig om man säger så ....
Käka lite och sen vid typ åtta eller nått drog lollo, jag hjälpe pappa att vika tvätt, nu sitter jag oh pratar med jocke kim och mattias i skype tror jag ? Vet inte riktigt vilka som är med xd

Jag är fan trött ska sova.
En sak till bara
JAG HATAR ATT VARA FÖRKYLD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det värsta som finns.

men pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0