Gillar din vibe

Hello bloggen !
Jag orkade inte skriva igår va väldigt trött :P
Var med Matilda och emma :D
Vi kolla på The human centipede,
Den va skit äckligt blä asså inte läskig men äcklig så vill man se en äcklig film så är den ett förslag fast den va kanske inte jätte bra men man ville se klart den.
Sen satt vi och spela kort och lite saker , skitmycket skratta iallafall :P
Matilda åkte hem vid åtta ungefär ,då ringde jag oh Emma Albin ,dom va hos mej till Nio.
Kolla på tv tills resten av idol va.
SEn gick jag och la mej oh det va typ vid elva nån gång,va skit trött då så somna direkt :P
Skolan va helt okey inte så mycket va det idag , träna till cooper, imorn har vi cooper.
Jag fick typ en minut bättre än förra xd Alltid nått såklart men måste få bättre imorn !
Ska ta med mej frukt eller nått så man får lite mer enegri och jämnt när jag springer cooper så får jag så jävla ont i vaderna jag vet inte va det är och idag gjorde det verkligen sjukt ont! Så mycket smärta har jag inte haft så många gånger... och jag har ont ofta.
Men nu ska jag åka och träna Cicci är snart här, så ingen konfa idag asså ,vi fick ledigt för att vi va på läger :)

pussss



Kommentarer
Postat av: i

hihi det va aaaaaskul :D puss älskade lillasyster <33333333333333333 DU är bäst :*

2010-09-29 @ 20:44:17
URL: http://pprassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0