Ida min lilla ängel!

Miin storasyster !
Hon va hos mej idag :D
Hon följde med mej hem efter skolan, hon ville se the human centipede ^^
Så vi kolla på den ,gör ju det mesta ör hennes skulle klart!
Vi käka lite sen kolla på den.
Sen satt vi och dampa vi har ju lite konstig humor.
Hon skulle hem vid sju så jag följde henne en bit ,alltid skönt att gå lite.
Har nyss ätit nu gör jag inte så mycket.
Skolan idag var helt okey , är så glad när du är nära.
Hade Hk (hemkunskap) först ,vi gjorde Fisk potatis oh kall sås, jobbar med olle , och då blir mycket skratt såklart ;)
Cooper test ,eller hur det i sjutton stavas.
Jag suger , jag är as besviken okej jag slog min förra tid då hade jag 16 nånting , nu fick jag 15.15 Skulle säkert fått bättre om det inte va för mina jävla vader !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag får kramp i dom när jag springer cooper och bara just då -.-'
Men annars har dagen vart rätt bra ^^


Nej. Jag vill inte att det ska va så.
Fan fan fan.
är orolig nu.
jag älskar dej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0