men hallå!

Jag kunde inte blogga igår eller om jag gjorde det så vare inte mycket isåfall , innan träningen så blogga jag inte. Och sen när jag kom hem så satt hampus vid datan och han skulle såklart inte gå därifrån -.- Hans data har ryck så den funkar typ inte xd
Så jag kunde inte sitta vid datan på kvällen.

Men nu är jag här ialllafall :)
Idag så har jag inte gjort nått spec har pluggat lite hemkunskap so oh pytte franska .
Blä gillar inte franska men va fan vill man ha bra betyg så får jag väl stå ut lite ...
Har haft rätt tråkigt men pallar ine göra nått :P
Imorn ska jag va med älskade bull !
Inte så länge för har ju träning men lite blir det ju  !

Jag har lust att baka så ska nog ta och göra det hihi :D
Jag är as sugen på bullar men kan inte baka det nu :(
Nån som har nått förslag till nått gått ?


pusssss

va fan äre med dej ?


Kommentarer
Postat av: idis

tell me! :o <3

2010-09-07 @ 21:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0