nu är man rejält trött :P

Hehe det blev nåra inlägg iallafall ^^
Fan va kul vi hade jag och Bull typ garva hela tin tror jag ? :P
Men vi är ju sånna .
Det va länge sen man va med Koffe och Mattias ! :)
Det va as kul iallafall ibörjan så satt vi lite vid datan , satt och snacka sen gick vi ut ett tag.
Gick omkring.
Bull och Mattias skulle hem vid tio jag och koffe följde med mattias hem sen gick han och jag hem till mej och kolla på Paranormal Activity , jag har sett den typ 6 gånger tror jag xd Den är fortfarande bra.
Han gick hem efter filmen det va typ tolv nu sitter jag här vid datan och gör inte så mycket tror jag inte ?
Träffa Bull imorn med tror jag oh hoppas på att jag kan träffa älsk då med ! :)

Vi ses imorn då ^^


pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0