sååå glad !

Herregud va jag glad jag blev idag på morgonen !
Älskling är tillbaka i skolan !!!!!!!!!!!!
Saknat han som fään , nu är bara albin kvar :P
Dagen har väl vart rätt bra hehe jaa har ju vart glad för första gången på as länge :D
Det är nog bara för älskling finns i skolan nu !
Konfa kl fyra idag , det är lite kul faktiskt ,det va ju första gången för mej , för jag hade ju match förra gången.
Fast den ska vi inte prata om nu....
Fast jag fick sjukt ont i huvet nästan direkt kanske för mycket Gud snack ;)
Kom hem lite efter halv sju , kom ju på att man ska ju ha mat med sej imorn till mårn , så jag åkte till konsum oh köpte lite smått oh gått ^^
Macka , havreboll och en coola :D
Mariekex har vi hemma oh saft med .
Ska nog dra och äta nått as hungrig.

Älskling jag älskar dej ,men det vet du nog redan ^^ (L)

pussssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0