stan today :D

Skolan var helt okej, han philip elle hur han nu stavas ,hade vi som vikarie idag han va jättegulli ! ^^
Asså inte utseendet men i sättet om ni fattar :P
Efter skolan så skulle jag in te stan med Frida och Emma :D Therese Elsa och Matilda skulle också in , så vi åkte in med dom också ^^
Men dom glömde mej ;o
Haha dom hade typ gått till busshållplatsen så söger Elsa , men hallå skulle inte Julia me haha när som sa det började jag skratta kan jag säga ^^
Men ao bussen gick ett kom väl in nån gång vi halv två kanske :)
Vi gick in på donken direkt och käka.
Sen gicik vi runt massa olika ställen , jag hade inte så mycket pengar men köpte lite saker ^^
Köpte en Halsduk sån där va det nu heter xd Åhlens - 99:-
Och en par as snygga skor ! 50:-
Ville ha ett par andra som verkligen var grymt snygga men hadetyp inga pengar kvar :P
Men är nöjd med dom jag köpte också :D
As kul hade vi iallafall haha Therese och jag hade bästa Nougat HAHAHA!
Bara hon som fattar tror jag ;)
Grymt kul dag iallafall

pussssss



As snygga ! :D


Den halsduken vare jag köpte :)




saknar dej grymt mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0