Underbar lördag - söndag!

Herregud !
Det här va en av dom roligaste bästa dygnet på as länge !
Bull sov också här :D
Vi låg och kolla på film skrattta skratta och skratta jag oh bull skratta såklart åt nåra skräck filmer också...
Haha vi är ju som vi är ;)
Vet inte riktigt nör vi somna vid fem nån gång tror jag , men jag tror att jag har sovit för mycket på sommarlovet jag kan typ inte sova längre xd
Jag vakna typ vid halv tio först sen somna jag om till halv elva.
så jag är grymt trött :P
Ida kommer hit sen :D Vi ska nog spatsera runt lite och egentligen inte göra så mycket men bättre det än att ligga i sängen och kolla på film hela dagen jag orkar inte det :P
Ska ut och få lite luft.
Älsk,albin och bull, tack så jävla mycket det va verkligen sjukt kul detta måste vi göra om nån gång ^^
Älskar er sjukt mycket <3

Bull tog en bild på älsk oh mej (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0